wtorek, 27 grudnia 2016

Jar of Happiness

Chcę Wam dzisiaj pokazać mój drugi "słoik szczęścia" na 2017. 
W tym 2016 roku mieliśmy taki słoik, zapisywaliśmy na małych karteczkach piękne małe rzeczy, które sprawiały nam przyjemność, taką codzienną...
 Wczoraj otworzyliśmy razem i wspólnie przeczytaliśmy ile dobrych rzeczy nam się przytrafiło w mijającym roku:)))
Właśnie dlatego postanowiłam przygotować jeszcze jeden, na kolejny rok w prezencie dla mojej kuzynki i jej męża:)

Zobaczcie!






Pracę zgłaszam na wyzwanie 

oraz do Retro Kraf Shopu



9 komentarzy:

  1. Świetny słoik w super kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sloik jest przepiekny, moze chcialabys zrobic jeszcze jeden na zamowienie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) i pięknie zrobiony słoik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt. Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł ! Zainspirowałaś mnie do wykonania mojego własnego słoika na wspomnienia ! Dzięki !
    Ps. Dziękuje za udział w Retromanii. Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysl i eleganckie wykonanie dziekuje za udzial w Retromanii :)

    OdpowiedzUsuń